Évkezdő Book Tag | Sorköz - Olvasásra kijelölt hely: Évkezdő Book Tag

2015. január 4., vasárnap

Évkezdő Book Tag

Mindeddig igyekeztem elkerülni a book tageket, de új év van, Szilvi pedig kihívott a 2015-ös évkezdő tagre, szóval úgy gondoltam, jó alkalom ez egy új szokás bevezetésére.

Nem jelölnék meg senkit, ha van kedvetek, nyugodtan töltsétek ki, aztán hozzászólásban küldjétek el a linket (vagy saját blog híján a válaszaitokat ^^), mert kíváncsi vagyok, hogy ti mit fogtok olvasni 2015-ben.


1. Hány könyvet szeretnél elolvasni 2015-ben?

Természetesen minél többet. Számot nem tűzök ki, mert előreláthatólag nagyon sűrű évem lesz, és csalódott lennék, ha nem sikerülne teljesíteni a célt. 

2. Új évi fogadalmak a könyvekkel kapcsolatban?

A fentiekből következően egyrészt az, hogy a kötelező elfoglaltságok mellett is szánjak időt az olvasásra, ne teljenek el úgy napok, hetek, hogy nem veszek könyvet a kezembe. Tavaly (uhh, de furcsa még ezt mondani) eléggé megsínylettem, hogy nem törődtem eleget magammal és azokkal a dolgokkal, amiket szeretek, úgyhogy jó lenne, ha idén sikerülne észben tartanom, hogy muszáj néha szünetet tartani, különben belebolondulok.
A másik, hogy szeretnék változatosabban olvasni, ezért jelentkeztem is néhány kihívásra a Molyon. Jó lenne több verset, drámát, kortárs magyar regényt, különböző kultúrák irodalmát megismerni, ezen kívül hasznos lenne, ha végre japánul is a kezembe vennék valamit.

3. Melyik az az egy könyv, amit biztosan elolvasol idén?

Kleinheincz Csillától az Üveghegy. Az Ólomerdőt karácsony után fejeztem be, és azonnal repült a kedvenceim közé (bővebb értékelés hamarosan!). Amint megszerzem, minden mást félretéve fogom rávetni magam.

4. Mely trilógiát/sorozatot fejeznéd be idén?

Veronica Roth A beavatott- és Marie Lu Legenda-trilógiájának utolsó részét még nem olvastam, ezekre mindenképp szeretnék sort keríteni.

5. Mely trilógiába/sorozatba kezdenél bele? (Maximum 2-2)

Már belekezdtem Gaura Ágnes Borbíró Borbála-sorozatába, ezen kívül a listámon van például Dan Wells Partials- és Jeff VanderMeer Déli Végek-trilógiája.

6. Melyik egy- vagy kétrészes könyvet olvasnád el 2015-ben? (Maximum 3)

Hah, erre lehetetlen röviden válaszolni. Amikről biztosan tudom, hogy el fogom őket olvasni, azok a könyvmolypárbajos listámon szereplő könyvek, ezen kívül Andy Weirtől A marsi. Neil Gaiman könyveire is szeretnék sort keríteni végre, túl sokáig húztam így is.

7. Válassz két könyvet, amit csak azért szeretnél elolvasni, mert jókat hallottál róla!

Marissa Meyertől a Cinder és Gail Carrigertől a Soulless.

8. Válassz két könyvet, amit csak a borítója miatt szeretnél elolvasni!

Anna Bankstől a Poszeidón és Lauren Beukestól a Tündöklő lányok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


blogger template by lovebird